Дніпропетровська обласна служба зайнятості рекомендує роботодавцям скористатися сучасним електронним сервісом «Електронний кабінет роботодавця», який зорієнтований на підвищення комфорту співпраці центру зайнятості з роботодавцем та економії часу, у т.ч. й подання звітів. 📲 «Електронний кабінет роботодавця» є персональним автоматизованим робочим місцем, що надає можливість роботодавцям: 🔹 подати звітність до центру зайнятості онлайн; 🔹 переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу; 🔹 перевірити актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості; 🔹 здійснити моніторинг договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру та працевлаштування після професійного навчання. 🔹 переглянути актуальні резюме пошукачів роботи. На сьогодні є можливість подання електронних звітів до центрів зайнятості та філій ОЦЗ за формою 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)». Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно: 🔸 звернутись до центру зайнятості або філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості; 🔸 повідомити адресу електронної пошти; 🔸 сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуг на сайті Державної служби зайнятості – http://www.dcz.gov.u